28 March 2012

COCOA COLLAGEN POWER PLUS (CCPP)



Saper pernah minum CCPP angkat tangan... aku sure ramai yang dah cuba, dah rasai keberkesanannya.. ewah.. aku pun dah lama dapat sample CCPP ni.. tapi x pernah tergerak hati untuk menikmati minuman yang dikatakan cukup power ni....


then, rezeki aku murah... ader seorang hamba Allah ni kasi free kat aku... sebab.. dia pregnant ... so, x boleh minum CCPP , so dia bglah kat aku CCPP yang baru beli..so aku dapat lah CCPP... bila dah dapat benda free ni.. aku pun tanyalah pakcik google.... pakcik².... what do you think about CCPP??? then aku pun terjumpalah artikel pasal CCPP tiruan... alamak.... boleh baca kat sini dan sini serta kat sini.

hemm.. yang menjadi kemusykilan aku skang ni... mcm ader 2-3 vision la pulak yg tiruan ni.. x tahulah mana satu yang betol @ tiruan... then aku pun cubalah tanya member aku yg lain(bkn yg kasi free tu).. aku tya dia.. dia minum lagi x CCPP ni.. then dia kata, x... aku tanya... y?dia kata.. dia dapat yg tiruan punyer.. huhuh.. aku pun kasilah salah satu link yg aku jumpa tu... dia pun naik biol... yang mana satu sebenarnya... then dia kata.. alah ko cuba jer dulu.. kalo yg ori... dlm 4 hari pengambilan dah tunjukan kesan² positif.. kalo yg tiruan.. sampai sudah x der perubahan apa².. yg dia punya.. dia kata mmg x der apa² perubahan.. hemm.. susah lah kalo mcm ni kan....

sebba.. kalo kita beli kat kedai.. x kan nak suruh diarang bukak kotak then baru kiter tilik isi dia.. mau mengamuk penjual tu... yg beli online.. em.. memang x boleh buat aper²lah.. so kalo sesaper yang terbaca artikel ni...ader ker org baca plz guide me.. yg mana satu ori .. yang mana satu x... thanks...

No comments:

Post a Comment