28 November 2012

Harimau Keluar Taring





Alhamdulillah... menang jugak bola tadi... kalo x.. rasa mcm nak baling jer remote control tu tu...tapi masa memula games start.. terkejut jugak bila tengok Mahali main dlm kesebelasan utama... dan masa tu jugak boleh terpikir.. ni mesti 1st half jer ni.... tapi oklah dia main... x macam selalu... yang sangat menyakitkan mata aku yang sememangnya x suka cara permainan dia.. tapi dia pula mcm tahu² sajer aku x berapa suka corak permainan dia kerana dia hanya membantu dan x cuba untuk jaringkan bola.. adelah sekali kot... x confident ker???



Tapi rasanya, Dato' K (K. Rajagopal)perlu buat rombakan jugak lah utk sabtu ni... pada pandangan aku yang kurang arif pasal main bola tapi suka tgk corak main jer... aku rasa, safee x payah kot main dulu... aku rasa dia kurang fit.. may be sebab lama bercuti kot.... biasalah tu.. adat manusialah tu... bagi akulah.. team malaysia mmg hebat.. dengan pertahanannya, tapi kurang fit.. masuk masa kedua dah lembik sedikit...dah banyak kali perform.. byk kali jugak lah dah leading... tapi bila masuk second half.. dah abis.. kira bungkus..

Apa² pun... Good Luck pada harimau malaya...















No comments:

Post a Comment