05 July 2011

AGGGHHHHH.........

Hari ni merupakan hari ke 5 dan minggu ke 2 aku melaporkan diri sebagai penjawat awam. Skop tugasan harian adalah, bukak Facebook, jalan sana.. jalan sini.. baca paper... pas tu bilang brape minit lagi nak kol 5.00 petang.. Bosan betol hidup macam ni. Bilalah dirang ni nak kasi kerja. Kalau tempat lama, bolehlah, buat aper² yang patut. Tapi sekarang, aku bukan lagi jaga admin. So, nak buat something pun perlu diajar. haiya.. manyak susuh lo.....
Oh yer, semalam , balik dari kerja, aku dikejutkan dengan satu surat yang bakal merubah hidup aku.(merubah ke???) Tapi masalahnya sekarang ni, aku x confident dengan diri. Benda tu perlukan preparation.. tapi aku, tak ader preparation. Tapi, untuk buktikan Malaysia boleh, aku akan sahut cabaran (fulamakkkk..) kiter redah jer...!!!

No comments:

Post a Comment