16 July 2011

Exam

aku baru jer balik dari ambil exam ... exam apa???exam yang mungkin merubah hidup aku.. hahhaha.... so far, exam yang aku ambil tu x der lah susah sangat, tapi disebabkan aku ni bukan seorang yang jenis suka buat homework dan study, so aku x berapa nak boleh jawab lah soalan Seksyen A tu... Bagi Seksyen B lak, soalan Math.. emm... quite easy coz rasa back to 18 years ago pulak masa jawab exam UPSR... tapi ape yang menyebabkan ramai orang x lulus exam ni???ni conclusion yang sempat aku buat bersama beberapa orang kekke....

  1. jumlah calon: terlalu ramai. may be sebab tu jawatan yang "hot" so , ramai kot yang nak... kat tempat aku ambek jer ader 2 blok, every block ader 3 aras, setiap aras ader 3 kelas, setiap kelas ader lebih kurang 28 calon.. tu baru satu pusat. belum lagi pusat² lain...
  2. kouta : rasanya dah ada kouta tertentu kot.. iyalah.. x kan nak ambek semua
  3. preparation: kalo yang malas mcm aku ni... main redah jer... mmg comfirmlah, akan ambek lagi skali.
abes jer exam tu, punya lah lam aku menunggu my pakcik dtg pick up.. rupa²nya jam... hadoi.. balik tu singgah kat my favorite place.. Village View... pekena tom yam... pasal exam tu, x derlah aku menaruh harapan.. sbb sapa suruh x baca.. tapi bak kata my pakcik.. redah jer... at least leh tgk bentuk soalan mcm mane... em.. thanks for ur advise....

No comments:

Post a Comment