03 September 2011

1 Syawal 1432

walaupun raya dah lepas...  tapi ini tetap entry raya....Selamat Hari Raya kuucapkan kepada semua peminat-peminat setia limauasam.... poyo...ader ke peminat? bersempena hari baik bulan baik ini, saya ingin memohon maaf andai ada terkasar bahasa dan tercuit rasa.yang buat salah ngan aku sila mintak maaf ek... kalo x.. aku x nak maafkan.. hahhahahah...**gelak jahat**. Syawal kali ini kurasakan sangat berbeza berbanding tahun-tahun yang lepas.apa yang berbeza Syawal kali ini.



  1. Syawal kali ni.. dapat beraya ngan my pakcik.. dah 2 tahun x raya bersama disebabkan urusan kerja... lagipun aku cuti banyak masa tu...dia x der cuti.... miss that time....
  2. ada lagi sepupu sepapat yang eksident... hisk.. x best...
  3. cuaca amatlah panas... sehinggakan nak salin baju 2-3 kali...tapi baju raya ader 1 jer...
  4. x ramai sedara mara berkunjung kali ini... may be diarang tahu kot aku x sempat tukar duit raya
  5. lovelyainz x dapat kutip duit raya yang banyak tahun ni, sebab penyumbang2 duit raya tahun lepas x pulang berhari raya aper dar... pakcik firhan ngan pakcik jue ni.. makcik ita pun x jumpa... dan kami juga x sempat berjalan sangat disebabkan kesihatan fizikal dan mental tidak mengizinkan.
  6. kami kenkonon nak balik awal ke KL sebab nak lari dari jam... skali da terperangkap teruk pada hari jumaat...

No comments:

Post a Comment