29 December 2011

3 Idoits




malam tadi layan lagi sekali movie paling best aku rasa.. 3 Idiots... sebenarnya aku ni memang kaki hindustan .. tapi ni lah movie yang aku paling suka... 1st of course lah sebab hero dia Amir Khan .. lagi satu sebab cerita ni sarat dengan mesej...

Movie tahun 2009 ni, dah brape kali ntah aku tgk.. dan.. tiap kali tgk sure terkekek...kekek aku gelak.. Moral yang aku dapat dari cerita ni adalah spt berikut:
  1. Janji
    • apa bila berjanji, harus ditunaikan.. biarlah implikasi janji tersebut akan bagi kesan yang agak kita x suka... 
  2. Erti Persahabatan
    • dalam cerita ni, kita dapat lihat apa seorang sahabat BOLEH dan AKAN buat untuk sahabat mereka.. 
    • susah mencari sahabat sejati macam mereka.. sanggup tanggung susah payah bersama-sama dan sanggup terima kekurangan dan kelebihan teman mereka
    • dan yang paling penting adalah, mereka support each others.. so sweet...
yang x best lak... dia buat dua mlm la pulak...sambung lak mlm ni... em.... meh kiter tgk beberapa best shoot ... pada aku la....


Berangan.. lagu ni best betol la.. tajuk dia...Zoobi Doobi

ni pun sama.. tengah berangan ni
1st day masuk I.C.E

Graduation Day


ni masa kena halau dari kelas....

virus... kekkeke... pengarah ICE

sharing is caring

detail pasal movie ni kat sini. 



No comments:

Post a Comment