17 December 2011

Tutti Frutti

dah lama aku cakap kat my pakcik.. nak makan Tutti Frutti... kalo nampak jer outlet dia kat mana2 sure aku excited. then my pakcik tanya, napa dengan Tutti Frutti ni???Best sangat ker??? glamer sangat ker..
.then aku cakap la.. aku dah lama tahu pasal Tutti Frutti ni, then bila tengok dalam ranangan Safiyya kat TV9 tu, lagi aku berkobar2 nak cuber...  pada hal orang lain dah lama cuber.. kekeke... aku bukanlah penggemar yogurt tapi combination yang ada pada Tutti Frutti tu membuatkan aku nak cuba... x salahkan kalo kiter cuba....

then, tadi masa tengok berita, kuar lak citer pasal Tutti Frutti bukat new outlet kat UK. dah la UK... tu pulak outlet terbesar diarang.. surelah aku bangga.. sebab perintis Tutti Frutti tu adalah anak Malaysia... dah tu, pempuan lak tu... hem... kalo masyarakat barat boleh bangga dengan Starbuck, McD, KFC dan mcm2 tu... Malaysia pun leh bangga dengan Tutti Frutti... 

selain itu juga, Tutti Frutti ada 500 outlet seluruh dunia dan 70 ada di Malaysia... aku dah nampak 3 tempat yang selalu aku lalu... ni kira laluan akulah... tulah sebab asyik duk menggoda iman jer... satu kat Presint Diplomatik (P15)dekat jer ngan umah aku, kat depan Wangsa Walk tu.... dekat NZ... pas tu lagi satu kat Danau Kota... kat tempat lain pun ada.. cuma 3 tempat ni slalu lah aku nampak....macam melambai2 jer Tutti Frutti tu panggil aku.. so, insya-allah... akn ku singgah kat situ....

 jom layan Tutti Frutti
Ada Ladies Day setiap Selasa
Bangsar Outlet

untuk maklumat lanjut boleh layari website diarang kat sini.

No comments:

Post a Comment