19 August 2011

5S

sebelum ni.. aku duk baca entry tentang 5S- sisih ,susun sapu, seragam dan sentiasa amal dari blog2 bdk goment yg lain.. ni kali pertama, bkn sekadar entry pertama aku mengenai 5S tapi juga pengalaman pertama aku join 5S ni.. maklumlah.. zaman aku kerja dulu mana ada 5S ker 4S ker... yang ada, inisiatif sendiri dalam memperolehi keselesaan semasa bertugas... aku ni pulak.... bknnya jenis yg suka berhias bagai.... rimas lah. cukuplah selesa.. dan teratur... tempat baru aku ni... agak carca merba sikit... maklumlah...old lady yang duduk... so, banyak yg aku kena tukar... bagi keselesaan aku... alamak... luper lak nak snap picture before aku decorate my partition.... hiya....x perlah.. ni aku snap gambar after deco... tapi aku just susun partiton jer... yg belakang2 tu semua still kakak tu punyer lagi... nantilah... minggu ni ker..esok lusa.. aku susun ikut suka aku.. ni nak kasi lepas 5S dulu...
my lappy... always be there when i need him... eh...him ker???



PC... wallpaper- blue rose



Belakang... yang belum sempat di deco... natilah kalo rajin

No comments:

Post a Comment