25 November 2011

Kereta Idaman


Kereta apa korang suka????x kiralah mampu x mampu... tapi kereta ape yang korang rasa kalo ader org kasi duit ker... bg kete sejibik suruh pilih ke... korang akan pilih kete tu???


bagi aku.. aku suka kete yang kecik²... dan rasa cool jer kalo pempuan bawak kete yang comel² gini.... keta idaman aku surelah kete Volkswagen.... tapi saperlah nak bagi free kan...



so... aku pun berpijak ke bumi yang nyata... dalam duk di alam nyata pun.. still nak jugak.... kalo keta idaman lalu... terliur jer... sib baek x meleleh ayor liur...


Suzuki Swift

Ford Fiesta
Okey... kedua-dua kete ni..sgt sesuai utk kaum² wanita mcm oden.. yg suka keta² comey... boleh la .. wat gi keje.....tapi.. utk family car... atau travel jauh².. aku suka Alphard... sgt sesuai sama ada bilangan family kecil atau sederhana big family kena beli bas baru selesa Mcm aku lak.. kalo travel balik kg,... mesti selesa .. maklumlah.. kampung oden jauh... nak menempuh jam semua bagai....

Toyota Alphard

Tapi kan... kalo dapat yang ni lagi best ..dah rasa mcm duk kat rumah dah..

RV
tapi.. apakan daya.. buat masa ni, aku hanya mampu beli yang ni jer....

Mini Cooper Hot Wheels

No comments:

Post a Comment