16 November 2011

My Princess


My Princess






hemm.. demam korea dah menyerang aku lagi.. tapi demam kali ni .. x derlah demam macam dulu². oden dah tuo....  skang ni tengah layan My Princess kat 8TV. tapi x sure lak dah episode brape.. kah....kah...kah..pasal My Princess ni... aku tgk sebab aku suka kat Kim Thye Hea... tapi meh aku citer mcm mane aku leh minat kat drama korea ni.. actually x semua aku tgk... mcm citer Autumn In My Heart , Winter Sonata bagai ....sorry yer.. x pernah tgk citer tu semua....x tahu naper...

okey.. memula aku start suka ngan Japanese dan Korean drama ni sejak dibangku sekolah lagi.. ewah...memula zaman skolah dulu kan ader citer banyak citer japun siaran petang².. tapi sayangnya dah luper tajuk semua... yang ingat pun GTO -Great teacher Onuzuka, Long Vacation

GTO


Long Vacation

 kiter x payahlah ungkit benda yg x ingat ni.. kiter start citer yang aku ingatlah.....

Beautiful Life (2000)

yg paling aku ingat drama Japan yang aku sanggup tunggu tiap² adalah citer Beautiful Life lakonan Takuya Kimura.. kalo x silap dulu tahun 2000, siaran petang kot... kat NTV7... best citer tu.. plus sedih sikit la... tapi citer tu pasal tukang gunting rambut ngan kekasih dia yang lumpuh... macam mane citer nyer oden dah luper...aper da.. nak citer ..tapi semua lupe...

Stairway To Heaven (2004)
Stairway To Heaven versi Philippines(2010)




Lepas tu, citer Stairway To Haven (2004). Drama ni juga "dibuat" dalam versi Filiphina... lebih kurang sama jer citer dia... Yang Philippine tu aku tengok tahun lepas... punyerlah syok aku layan..s.ebab masa tu semester break... tapi sayang.. lom sempat abis citer tu, semester dah bukak.. so x der lah  dapat tengok semua..... 


Pride (2004)
 Tahun tu gak.. giler kat citer Jepun , Pride juga lakonan Takuya Kimura ... giler kat takuya hinggakan nama pun sanggup tukar.. tapi untuk online dlm satu favorite page aku .. www. kyoll.com. lagi satu, love the Pride's OST .. I was Born To Love You nyanyian asal Queen tapi dlm citer ni saper nyanyi x tahulah sebab dah cakap jepun la pulak. 

Full House (2005)
Then citer Full House lak. Tahun 2005 masa tu tayangan kat Malaysia. aku ada post pasal Full House kat sini. kekekke...sweet jer tgk dua orang tu bergaduh... 


Jewel In The Palace
Pastu, Jewel In The Palace.... ni pun tunggu tiap² malam...syok + best jer tgk dia masak... 

pas tu, dah jarang dah tengok Korea.. katanya banyak lagi citer² best.. tapi biasalah.. kalo x tengok dari 1st episode.. memang boring sikit.. sebab kiter x tahu dari awal... eh..eh... ader lagi citer best Love Story In Harvard ,My Lovely Samsoon,  Princess Hour ..

Love Story In Harvard

My Lovely Samsoon

Princess Hour ni best dia.. sebab.. setiap kali abis mesti dia tunjuk gambar teddy bear yg wakilkan situasi diarang ... sweet sgt... pastu kan heroin dia suka ikat rambut senget...mcm aku lak... dia tiru aku lah tu...muhahhahahah...sila hgn muntah ek..........

Princess Hours








No comments:

Post a Comment