14 June 2013

MPHONLINE ade sale!!!



Assalam.. aloha...




minggu ni, minggu busy.. dan langsung tak sempat nak baca novel... heemm... larilah target kat goodreads aku.. huhuhuh... tapi, kita think positif.. banyak lagi masa... ouh ya.. aku dapat satu komen dari penggunjung blog ni.. tak sangka pula ada yang singgah, thanks a lot.

 
seriusly Rata, mmg i nak reach 200 books. doakan agar jadi kenyataan. memanglah rasa macam tak sempat sebab sekarangpun dah bulan Jun. Tapi, i'll try my best. tapi, 200 tu, bukan hanya novel sema-mata. dan bukannya novel baru. insya-allah ada beberapa buku motivasi yang akan dibaca.. tapi..huh, azabnya nak membaca buku genre begitu.

Novel Wajib Baca adalah novel yang begitu memberi kesan kepada saya. maksudnya, novel tu, sarat dengan pengajaran. tak kisahlah tentang agama, erti persahabatan dan juga cinta. mungkin pendapat org lain berbeza. tapi yang pasti Novel Wajib Baca adalah novel yang akan saya promote pada kawan² atau sesiapa sahaja untuk baca. dan bagi diri sendiri pula, akan ada ulangan baca. tapi, itu hanyalah pendapat peribadi saya sahaja. mungkin pada orang lain, banyak lagi buku yang mereka suka dan rasa byk pengajaran. masih byk novel-novel yg sarat dengan pengajaran yang masih belum saya baca.salah satunya I Love You,  Stupid. Ramai yang cakap, novel ni sarat dengan pengajaran .. insya-allah. akan dapatkan dalam masa terdekat.



Okey, untuk peminat-peminat novel, MPH ada buat sale hingga 50% ni... so, silalah bazirkan duit anda di sana.. hahhaa.. me pun dah nak senaraikan buku-buku yang bakal dirembat.

No comments:

Post a Comment