06 May 2011

Happy Birthday to Me

Alhamdullillah.. syukur dengan rahmat dan izinNya, masih lagi aku bernafas di alam fana ini. Thanks a lot pada yg telah wish my birthday ari ni sama ada via phone call, sms and FB.. thanks a lot… thanks jugak pada my lovelyainz coz nyanyikan lagu happy birthday utk mama walopun dlm keadaan demam (39C) mlm tadi… thanks to my mum, coz always be with me in what ever situation . thanks to my sister coz byk melabur utk aku last week.. hehehhehe…
Birthday kali ni cukup istimewa. Istimewa kerana tahun ni permulaan satu fasa dalam hipup aku.. hari ni juga angka telah berganjak kepada angka 3… tapi.. usia???hanya pada angka.. bukan pada wajah..(tiru gaya rita rudaini). Istimewanya lagi.. target utk dapat degree pd usia 30 tahun tercapai…(Alhamdulillah…) Cuma target nak dapat anak jer lah x tertunai.. hehhehe x perlah… apa yg tertulis tu, hanya Dia sahaja mengetahui.. lagipun ada kebaikannya.. kalo ader anak lebih dr satu …sure hura-hara idup aku… mane nak study lagi.. nak jaga anak lagi… tu dalaman sahaja.. luarannya.. dlm hal ni.. aku yakin, Allah berikan setiap dugaan, cabaran dan ketentuan tu berdasarkan kemampuan kita untuk memikul dan tempuhinya….
Orang kata dugaan akan mengajar kiter erti ketabahan… bagi aku pulak… dugaan ni menjadikan aku bertambah “degil” heheheh.. degil dari segi apa??hahahha… degil lah.. kalo Tanya en. Suami, sure dia tahu.. dah aku pun yakin dan pasti sekali aku bertambah degil.. jiwa jadi makin tabah.. so uols.. watch out ek.. hahahha…. Hulk dah sampai...hahhaha.... my dotter demam.. so x derlah sesi makan cake... cepat baek yer sayang.. nanti kiter potong cake samer2....

No comments:

Post a Comment