14 December 2012

Harimau Patah Taring

kecewa.... memang kecewa... tapi aku memang dah agak... my pakcik siang² dah target, Malaysia boleh menang dengan 2-2.. dan 1st half memang ketinggalan.... tapi naluri aku kuat mengatakan... x der maknanya boleh menang...aku sebenarnya memang duk mengdap bola... tapi.. mata dan jiwa duk tertumpu pada Novel Bukan Cinta Biasa... ni kali ke-3 aku repeat baca novel ni... x tahulah kenapa mood menbaca berkobar² minggu ni.. ni novel  ke-4 aku baca minggu ni.. mungkin sebab ni sesi ulang baca.. so tu yang jadi laju tu.. nanti aku buat review...back to football....


aku rasa percaturan jurulatih memang salah kali ini.. dengan meletakkan Mat Yo sorang jer sebagai penyerang memang tindakan agak kurang bijak sedikit. bkn apa.. sudah semestinya pihak lawan akan mengawal Mat Yo dengan ketat.. walaupun bagi aku Safee dan x ada taring, tapi dia masih ada aura yang boleh menggetarkan pihak musuh...

tapi.. apa boleh ckp, adat bertanding, kalah menang tu perkara biasa... tapi sayanglah x mampu pertahankan kejuaraan sedangkan barisan permain, x banyak berubah... mungkin perlu tukar jurulatih kot.. aper kata tukar dengan Team Harimau Muda??? hehhhe

No comments:

Post a Comment