29 December 2012

Senyum Sampai Langit - Syasyaja

tajuknya x derlah menggambarkan jalan cerita dia yang benar... heemmm mcm mane nak ckp ek.. ginilah... 1stly, sorry to say to novelist ni.... tapi, satu pujian untuk dia coz dapat hasilkan novel ni... hemmm... mcm mane nak ckp ek... hisk...okla..oklah.. novel ni ringan sgt.... bagi adik² yang baru -baru belajar nak baca novel mungkin boleh menarik minat membaca novel lain².. tapi rasanya bagi "orang lame" mcm gue ni... it's just simple story.... penceritaannya bersahaja... dan x der conflik sgt...
kisah ni mengisahkan bagaimana seorang gadis yang ingin rasa bahagia... dan tetiba nak kawen... hihihih... ader ker orang macam tu??? nak kawen, tapi x der calon.. x akhirnya berkahwin jugak dengan pilihan maknya.... si suami pula, sudah jatuh cinta dengan si isteri.. sebab si isteri ni comel... aduhai....  ntah lah... nak komen pjg² pun x der aper nak komen.... tapi aper yang bagusnya mengenai novel penulis muda ni... iniginasi dia memang di tahap remaja muslimah gitu.... x derlah mcm sesetengah novelist tu.. huishk... iniginasi mengalahkan orang dah kawen... hehhehhe... jgn marah yer adik²...Rate: 2/5






No comments:

Post a Comment

Post a Comment