02 May 2013

Ad+Iz - Eury Athena




Ni blog penulisnya, tapi sebenarnya, aku baca kat sini. lepas baca dan² tu juga den jatuh cinta. ya, memang ni novel lama. then carik kat mphonline pun tak der.. kat kaki novel ade... tapi , aku ader problem sikit nak shopping kat sana... hehhehe...bukan perkara besar pun, tapi masalah pembayaran jer.. bank yg aku guna tu susah sikit nak buat bayaran kat situ....  then, kesempatan masa PBAKL ari tu, masa sampai jer kat booth kaki novel, buku ni dulu aku cari. alhamdulillah.. dapat.. dan ader diskaun lagi RM7... i like...


apa yang menarik sangat novel ni??? satu jer aku boleh cakap... cinta tapi perlu membenci. itulah yang perlu dilakukan oleh Izumi (Iz). Dia suka pada Adrianna (Ad), tapi disebabkan wajah gadis itu seiras dengan Ann, dia perlu membenci Adry.

Ad pula, dia mula jatuh sayang pada lelaki bergelar suaminya itu, tapi, ialah, hati mana yang x kecewa bila suami hanya mengingati gadis yang seirasnya... aku suka watak Ihsan.. hahhaha... tapi, aku ni memang tau, kebanyakan novel yg aku baca, sure aku suka watak kedua... hanya novel Aina Emir jer aku suka heronya... 

Rate:4/5

No comments:

Post a Comment