27 May 2013

Epic 3D


 

Seriusly, lama gila tak tengok wayang. Movie kat rumahpun jarang tengok. maklumlah, dah start giler baca novel balik. Sempena cuti sekolah, kami bawaklah my dear lovelyainz tengok wayang. Memula nak tengok Fast And Furious 6. Tapi, sebab lovelyainz masih di bawah umur, x boleh masuk. hishk.. spoil mood mama.so, kami pun decide tengok Epic jer... epic pun epiclah.




1st time tengok, terfikir.. aku tengok citer kartun ker aper ni. coz gambar dia real giler...

ni tempat kejadian.. cantikkan....

Cerita ni mengisahkan bagaimana seorang gadis Mary Katherine a.k.a MK  yang terpisah dengan bapanya datang untuk melawat.Ibu bapanya berpisah kerana ketabsukan ayahnya tentang sejenis makhluk kerdil yang dikatakan terdapat di dalam hutan tersebut. Gadis itu yang kecewa dengan sikap ayahnya, cuba untuk meninggalkan lelaki itu. Namun pertemuannya dengan Queen Tara telah menyebabkan dia juga terjerumus ke alam makhluk kerdil itu.


bila berlaku pergolakan dan rampasan kuasa, MK mendapatkan bantuan daripada ayahnya. Bila dia dah kembali normal, dia masih lagi berhubung dengan Nob, jejaka dari alam kerdil itu.

ni  ... Queen Tara - guna suara  Beyonce 


MK and Nod

Ronin - Pahlawan Leaf man

masa ni MK jadi kecik... balik rumah ayah dia cari costume sebab nak menyamar

Ni si jahat...Mandrake kot kalo x silap

Mary Katherine a.k.a MK dan ayah dia

Credit:& Picture

1 comment:

  1. Any Movie Download And Watch Online Movie easily Download and watch online,, on dooiitt.com
    spyder movie in telugu
    judwaa 2 movie

    ReplyDelete