12 January 2013

Sebenarnya, Saya Isteri Dia - Zura Asyfar

1st time baca novel ni ,kat sini . Pastu terus jatuh hati... maklumlah,... kalo novel online ni, dia x habiskan terus... kalo x .. orang x belilah .. hehheheh... then terjumpa pulak Blog penulisnya . Kat sini siap ader lagi sedikit cerita.. tapi.. x masuk dalam novel.. maybe sebab dah rasa panjang sangat kot.. tapi yang aku terkilan, ada satu bab kat online tu, x ader dalam novel.. part yang aku maksudkan adalah time si Firash pegi mandi sama dengan Syaf masa memula sampai kat kampung... aku bukan apa, sebab bila baca kat novel, part tu si skip tetapi, si Syaf teringat babak tu dan mengingatkan diri untuk lebih berhati-hati.. kalo x baca secara online memang  x tahu cerita la...

mengisahkan bagaimana Syafa Aqira perlu menngahwini adik kekasihnya sendiri kerana satu perkara yang x disengajakan. dan bagaimana dia menghadapi kehidupan sebagai isteri seorang lelaki yang muda 4 tahun daripadanya ketika itu.dalam diam, cinta di hati masing² mekar tetapi ego mengatasi segalannya.. dan Syafa terasa rendah diri untuk mengakui perasaannya.

Firash, walaupun muda, masih keanak-anakan, tapi, sifat tanggungjawab  masih digalas dengan baik.. tapi... itulah kan... bdk²...salah sangka terjadi dan menyebabkan Syaf lari meninggalkan Firash. Namun jodoh menemukan dia kembali apabila secara x sengaja dia bekerja di syarikat bapa mertuanya sendiri. Atas bantuan bapa mertuanya, ikatan mereka disatukan kembali...

pada pendapat aku, saper yang nak baca novel ni, kena jugak baca kat blog owner dia..em.. kenapa dia x masukkan semua ek...

Rate:4/5

3 comments:

  1. hehehhe... kalo drama mmg x derlah part tu... tapi ralat le dlm novelpun x der...kena print masukkan dalam novel.. simpan... hahah

    ReplyDelete
  2. Biasanya saya bca nvel baru tngok drma..
    untuk SYID tngok drama kmudian baru baca novel..apa pun tetap best..

    ReplyDelete